ακουστικα βαρηκοιας

Spa στο σπίτι

Ποιες θεραπείες μπορούμε να ακολουθήσουμε στο σπίτι, πώς μπορούμε να να απολαύσουμε τα οφέλη τους στο έπακρο και ποια λάθη πρέπει να αποφύγουμε;

0
295
Ποιες θεραπείες μπορούμε να ακολουθήσουμε στο σπίτι, πώς μπορούμε να να απολαύσουμε τα οφέλη τους στο έπακρο και ποια λάθη πρέπει να αποφύγουμε;
Εν αρχή ην η υδροθεραπεία


O καλύτερος τρόπος για να απορροφήσει το δέρμα μας τα ωφέλιμα συστατικά που θα του προσφέρουμε είναι ο συνδυασμός της ζεστής θερμοκρασίας και του νερού, σαν ένα είδος υδροθεραπείας. Η υδροθεραπεία είναι γνωστή από τα αρχαία χρόνια -για την ακρίβεια έγινε γνωστή από τον πατέρα της ιατρικής Ιπποκράτη- και είναι μια εξαιρετική μέθοδος αποτοξίνωσης και χαλάρωσης. Ωστόσο, για να απολαύσουμε τα οφέλη της, χρειάζεται να κάτσουμε στην μπανιέρα τουλάχιστον 20΄, προκειμένου να ανοίξουν οι πόροι του δέρματος.

Προσοχή: Η σωστή θερμοκρασία του νερού είναι σημαντική. Αποφεύγουμε το καυτό νερό, γιατί αφενός δεν θα αντέξουμε πολλή ώρα μέσα σε αυτό και αφετέρου η εφίδρωση που θα προκληθεί αργότερα θα αποβάλλει ό,τι συστατικά εφαρμόσουμε στο δέρμα.

Tips

– Πριν γεμίσουμε την μπανιέρα με νερό, κάνουμε ένα ντους για να απομακρύνουμε τους ρύπους και το σμήγμα από το δέρμα μας.

– Εκμεταλλευόμαστε τον χρόνο που θα μείνουμε στην μπανιέρα και απλώνουμε στο πρόσωπό μας μια ενυδατική μάσκα, η οποία θα διεισδύσει σε βάθος χάρη στη ζεστή θερμοκρασία.
– Αν έχουμε πολύ ξηρή επιδερμίδα, αντί να ρίξουμε μαλακτικά έλαια ή άλατα μέσα στο νερό, απλώνουμε στο σώμα μας ένα body butter και έπειτα μπαίνουμε στην μπανιέρα.
– Αν έχουμε ξενυχτήσει το προηγούμενο βράδυ, έχουμε πιει αλκοόλ ή έχουμε καπνίσει πολύ, προτιμάμε ένα μπάνιο αποτοξίνωσης (ρίχνουμε στην μπανιέρα μερικές σταγόνες από αιθέρια έλαια ή άλατα που θα διεγείρουν τη λεμφική κυκλοφορία).
– Μετά το μπάνιο, φοράμε άνετα ρούχα από μαλακό ύφασμα και ιδανικά ξαπλώνουμε στο κρεβάτι. Γι’ αυτό, η συγκεκριμένη διαδικασία ενδείκνυται τις βραδινές ώρες.