Πώς να καις 300 θερμίδες –χωρίς γυμναστική

Δεν σου αρέσει το γυμναστήριο; Κανένα πρόβλημα! Δες πώς θα χάνεις εύκολα βάρος χωρίς καν να το καταλάβεις!

0
275

Δεν σου αρέσει το γυμναστήριο; Κανένα πρόβλημα! Δες πώς θα χάνεις εύκολα βάρος χωρίς καν να το καταλάβεις!

Η ζωή είναι άδικη. Τις 300 θερμίδες μπορείς να τις πάρεις στο φτερό (για να καταλάβεις, ισούνται με 2,5 μπανάνες, μισό μπέργκερ, 3 φέτες λευκό ψωμί του τοστ, 3 ποτήρια κόκκινο κρασί) αλλά δεν είναι τόσο εύκολο να τις χάσεις. Ή έτσι νόμιζες μέχρι να διαβάσεις αυτό το άρθρο! Να τα μυστικά για να χάνεις 300 θερμίδες.

1,5 ώρα βόλτα στα μαγαζιά. Ψάχνεις το ιδανικό τζιν ή εκείνες τις ψηλές μπότες που θα σε δείχνουν θεά και την ίδια στιγμή χάνεις βάρος- πόσο τέλειο;

1 ώρα χορού. Τώρα που πήρες τις τέλειες μπότες, φόρεσέ τις και βγες το βράδυ για χορό με την παρέα σου! Τρελό κέφι και αδυνάτισμα!

1 ώρα οικιακά. Εντάξει, δεν είναι και ό,τι πιο δελεαστικό, αλλά επειδή θα τις κάνεις τις δουλειές που θα τις κάνεις, ας ξέρεις ότι προσφέρεις και κάτι καλό στο σώμα σου.

40 λεπτά κηπουρική. Ακόμα και αν δεν έχεις κήπο, βγες στο μπαλκόνι, μάζεψε τα ξερά φύλλα, κλάδεψε, πότισε, φύτεψε καινούρια λουλούδια (μην ξεχάσεις να σκουπίσεις και να σφουγγαρίσεις στο τέλος, έτσι;)

2 ώρες φίλημα. Πολλές δεν είναι; Ε, ναι. Δοκίμασε ένα 10λεπτο μαραθώνιο φιλιού και χάσε 25 θερμίδες. Όχι και άσχημα (κυρίως αν είναι good kisser)

1 ώρα πλύσιμο αυτοκινήτου. Η δικαιολογία «τα πιο βρώμικα αυτοκίνητα τα έχουν οι πιο καθαροί άνθρωποι» ας μπει στην άκρη- για το καλό σου.

1 ώρα βόλτα με το σκύλο. Δεν έχεις κατοικίδιο; Κάνε εξυπηρέτηση στη γειτόνισσα που τρέχει και δεν προλαβαίνει. Και καλοσυνάτη και fit!

6 ώρες ύπνου. Γιατί, ας το παραδεχτούμε, την ευκολία καμιά μας δεν την αρνήθηκε!