Πέντε υγιεινές τροφές φουλ στους υδατάνθρακες!

Ενώ παλιότερα κατείχαν σημαντική θέση στη διατροφική πυραμίδα, οι υδατάνθρακες μπήκαν στο μάτι του κυκλώνα και ακόμα και σήμερα η αρνητική χροιά τους ακολουθεί. Άδικο, πολύ άδικο...

0
240

Ενώ παλιότερα κατείχαν σημαντική θέση στη διατροφική πυραμίδα, οι υδατάνθρακες μπήκαν στο μάτι του κυκλώνα και ακόμα και σήμερα η αρνητική χροιά τους ακολουθεί. Άδικο, πολύ άδικο…

Η αλήθεια είναι ότι το είδος των υδατανθράκων που πρέπει να αποφεύγουμε είναι οι επεξεργασμένοι που απώλεσαν τα θρεπτικά τους συστατικά κατά την επεξεργασία ή οι εντελώς απλοί που δεν έχουν ούτως ή άλλως θρεπτική αξία. Οι καλοί υδατάνθρακες χαρίζουν ενέργεια, διατηρούν τα επίπεδα της πίεσης και βοηθάνε και στην καλή διάθεση. Θα σου έρθει αμέσως στο μυαλό να φας μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, η οποία όμως έχει μόλις 13,6 υδατάνθρακες. Αντί για αυτή, προτίμησε πολύ πιο θρεπτικές τροφές που όπως θα δεις είναι πιο πλούσιες σε καλούς υδατάνθρακες:
Ρεβύθια (35 γρ. ανά φλυντζάνι), γάλα σόγιας (15 γρ. ανά φλυντζάνι), ένα μεγάλο μήλο (27 γρ.), σταφίδες (33 γρ. ανά 1/4 του φλυντζανιού), μία γλυκοπατάτα (24 γρ.).