Νερό: Δεν πρέπει να το πίνεις μόνο, πρέπει και να το… τρως!

Αν μέχρι τώρα κατέβαζες λίτρα εμφιαλωμένου νερού και νόμιζες ότι έκανες το καλύτερο για την ενυδάτωσή σου, διάβασε το παρακάτω και θα εκπλαγείς!

0
238

Αν μέχρι τώρα κατέβαζες λίτρα εμφιαλωμένου νερού και νόμιζες ότι έκανες το καλύτερο για την ενυδάτωσή σου, διάβασε το παρακάτω και θα εκπλαγείς!

Η υγιεινή ενυδάτωση του οργανισμού γίνεται με την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε νερό και όχι με το νερό που πίνουμε, λένε οι ειδικοί! Όταν καταναλώνουμε αυτές τις τροφές, απορροφούμε το νερό πιο αργά καθώς είναι παγιδευμένο στις δομές αυτών των τροφών, υποστηρίζουν οι επιστήμονες. Εάν πιεις 8 ποτήρια νερό και πας 8 φορές στην τουαλέτα, το νερό, όπως καταλαβαίνεις, δεν έχει προλάβει να φτάσει στα κύτταρά σου.
Για αυτό το νέο σύνθημα είναι «Φάε πιο πολύ νερό!». Θα το βρεις σε τροφές όπως: μαρούλι άισμπεργκ, κολοκυθάκια, πορτοκάλι, πατάτα, μήλο, αχλάδι, τομάτα, αγγούρι, καρπούζι, κουνουπίδι, φράουλες, σταφύλια, βερύκοκα, καρότα, σμέουρα, μύρτιλα, κόκκινη πιπεριά, ραπανάκια, σέλερι, μπρόκολο, σπανάκι. Στην υγειά σου!