Μπορείς να χορταίνεις και να αδυνατίζεις; Και όμως γίνεται!

Γεμάτες θρεπτικά συστατικά, οι παρακάτω τροφές σε βοηθούν να χάσεις βάρος, ενώ παράλληλα ελέγχουν και την ακαταμάχητη επιθυμία σου για τσιμπολόγημα.

0
270

Γεμάτες θρεπτικά συστατικά, οι παρακάτω τροφές σε βοηθούν να χάσεις βάρος, ενώ παράλληλα ελέγχουν και την ακαταμάχητη επιθυμία σου για τσιμπολόγημα. Σκέφτεσαι κάτι καλύτερο;

Ντομάτες
Με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και φυτικές ίνες, δίνουν την αίσθηση κορεσμού χωρίς να σε φορτώνουν με περιττές θερμίδες. Κλινικές έρευνες έδείξαν πως η παρουσία λυκοπενίου, γνωστό για την αντιοξειδωτική του δράση μειώνει σημαντικά τόσο τις καρδιοαγγειακές παθήσεις όσο και τις χρόνιες ασθένειες. Τα θρεπτικά συστατικά της ντομάτας δεν χάνονται αν μαγειρευτεί, γίνει σούπα ή σάλτσα. Το αντίθετο μάλιστα!

Αχλάδια
Παρότι το μήλο έχει κερδίσει τα σκήπτρα στην υγειινή διατροφή, το αχλάδι (με υψηλή περιεκτικότητα σε πηκτίνη) αποτελεί ένα εξίσου θρεπτικό φρούτο. Η πηκτίνη είναι μια φυτική ίνα που βοηθά αποτελεσματικά στην απώλεια βάρους. Αν θέλεις να το βράσεις,  μπορείς να το απολαύσεις ως γλυκό κομπόστα χωρίς την προσθήκη ζάχαρης. Η ιδιαίτερη απαλή γεύση του ταιρίαζει ακόμα και αν το δοκιμάσεις με τυρί.

Γκρέιπφουτ
Έρευνες έδειξαν πως άνθρωποι που κατανάλωσαν μισό γκρέιπφουτ με κάθε τους γεύμα ή έπιναν χυμό γκρέιπφρουτ τρεις φορές την ημέρα, έχασαν απο 1 έως 5 κιλά χωρίς να αλλάξουν το παραμικρό στις διατροφικές τους συνήθειες! Εαν πάλι δεν αντέχεις τη πικρή του γεύση, μπορείς να γλυκάνεις την κατάσταση προσθέτωντας λίγο μέλι και κάρδαμο.

Καυτερές πιπεριές

Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε καψαϊκίνη, είναι σύμφωνα με τους επιστήμονες ο λόγος που κάνουν μικρά θαύματα στο κάψιμο του λίπους. Έρευνες που έγιναν στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες, απέδειξαν πως ένα γεύμα που περιέχει καυτερές πιπεριές αυξάνει το μεταβολισμό και σε βοηθά να κάψεις τις διπλάσιες θερμίδες απο τις κανονικές, μεταβολίζοντας μεγαλύτερο ποσοστό λίπους. Παράλληλα  η καψαϊκίνη μειώνει σηματικά την όρεξη. Μπορείς να δοκιμάσεις τις καυτερές πιπεριές,  φτιάχνοντας διάφορες σάλτσες στη κουζίνα σου.

Αγκινάρες
Βαρέθηκες να τρώς συνέχεια πρασινάδα; Η αγκινάρα με μόλις 60 θερμίδες η μια μπορεί να σου δώσει μια νοστιμότατη εναλλακτική. Δοκίμασε να αντικαταστήσεις με αυτή, τη σαλάτα που συνήθως τρως πριν από το γεύμα σουΈχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θα χορτάσεις πριν καν ξεκινήσεις το κυρίως γεύμα. Την άνοιξη που είναι στην εποχή τους τις βρίσκεις πιο εύκολα. Δοκίμασε να τις μαγειρέψεις στον ατμό. Μόλις γίνουν, προσθέτεις αλάτι, πιπέρι, λεμόνι και είναι έτοιμες λαχταριστές μέσα στο πιάτο σου! Όταν δεν είναι η εποχή τους, μπορείς να τις αγοράσεις σε κονσέρβα. Ο ιδάνικος τρόπος μαγειρέματος είναι να τις βάλεις στο μπλέντερ μαζί με ελαιόλαδο. Το αποτέλεσμα είναι υγιεινό αλλά και αξίσου χορταστικό.