Food For S*x: Αφροδισιακές τροφές, που ανεβάζουν τη λίμπιντο!

Τι πρέπει να φας, για αυξημένη σeξουαλική διάθεση;

0
305

Η σ*ξουαλική ζωή σχετίζεται κατά κύριο λόγο με τη λειτουργία του εγκεφάλου. Υπεύθυνοι για τη μεταφορά των σeξουαλικών ερεθισμάτων είναι οι νευροδιαβιβαστές, οι χημικές ουσίες που μεταφέρουν τα μηνύματα από και προς τον εγκέφαλο.

Στη διέγερση της σeξουαλικής επιθυμίας καθοριστικό ρόλο παίζουν σύμφωνα με τους επιστήμονες οι βιταμίνες B, ενώ η βιταμίνη C, το μαγνήσιο και το σελήνιο, συντελούν στην προστασία των νευροδιαβιβαστών από βλάβες αλλά και στη λειτουργία των μηχανισμών επιδιόρθωσής τους.

Οι νευροδιαβιβαστές αποτελούνται κυρίως από αμινοξέα, οπότε οι πρωτεϊνούχες τροφές παρέχουν τα απαραίτητα συστατικά για την παραγωγή τους. Συνεπώς, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, η βιταμίνη C, το μαγνήσιο και το σελήνιο και τέλος τα αμινοξέα των πρωτεϊνών (κυρίως αργινίνη), αποτελούν συστατικά απαραίτητα για μια υγιή σeξουαλική ζωή. Που θα τις βρείτε

Βιταμίνη Β1: φασόλια, αρακάς, φακές, καρύδια, μαύρο ρύζι, αλεύρι ολικής αλέσεως, γιαούρτι, χοιρινό κρέας.

Βιταμίνη Β3: παντζάρι, μαγιά μπίρας, φιστίκια, ξιφίας, σολομός, τόνος, χοιρινό.

Βιταμίνη Β6: μπανάνες, καρότα, αβοκάντο, αυγά, φιστίκια, γαρίδες, τόνος.

Φυλλικό οξύ: πράσινα λαχανικά, ρεβίθια, φιστίκια, τυρί, τόνος, σολομός.

Βιταμίνη C: πορτοκάλια, ντομάτες, πράσινα λαχανικά.

Β-καροτένιο: κίτρινα και κόκκινα λαχανικά, φρούτα.

Μαγνήσιο: ψωμί και δημητριακά ολικής αλέσεως, κακάο, ξηροί καρποί, καλαμπόκι, σπανάκι.

Σελήνιο: μαγιά, σπόροι ολικής αλέσεως.