9 συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις πραγματικά

Νιώθεις ότι η υπερένταση δεν σε αφήνει να χαλαρώσεις;

0
258

Το να καταφέρεις να χαλαρώσεις δεν είναι πάντα αυτονόητο. Η καθημερινή κούραση, το άγχος, τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα, ακόμα και οι απαίσιες και βαρετές υποχρεώσεις που σκέφτεσαι ότι έχεις να κάνεις την επόμενη μέρα μπορεί να επηρεάσουν τη διάθεση σου ανά πάσα στιγμή και μάλιστα με τρόπους που είναι δύσκολο να συνειδητοποιήσεις (όπως π.χ. όταν είσαι νευρική χωρίς να ξέρεις το λόγο).
Κάπως έτσι η συσσωρευμένη υπερένταση μπορεί να μη σε αφήσει να χαλαρώσεις,ειδικά τις μέρες που το έχεις περισσότερη ανάγκη από ποτέ. Ε όχι. Αυτό δεν θα το επιτρέψουμε. Γι’ αυτό σου βρήκαμε 9 τρόπους (οι περισσότεροι μάλιστα είναι επιστημονικοί) για να αφεθείς στην αληθινή χαλάρωση.

1. Πάρε τηλέφωνο ένα αγαπημένο σου πρόσωπο
Μία έρευνα του πανεπιστημίου Wisconsin-Madison έδειξε πως ακούγοντας τη φωνή κάποιου στο τηλέφωνο μειώνονται τα επίπεδα του στρες. Που να το φανταζόσουν ότι είναι τόσο ευεργετικό.

2. Φάε ένα φρούτο
Τρώγοντας πορτοκάλι ή γρέϊπφρουτ, ή απλά βάζοντας λίγο στυμμένο λεμόνι στο τσάι σου, βελτιώνεις αυτόματα την διάθεση σου, σύμφωνα με τον ψυχολόγο Dale Aktins. Εσπεριδοειδή λοιπόν. Τέλεια.

3. Χαμογέλα!

Όχι ότι χρειάζεσαι δικαιολογία για να το κάνεις, αλλά σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστήμιου Kansas, το να χαμογελάς ακόμα και χωρίς λόγο, όντως λειτουργεί! Και παράλληλα σε βοηθάει  να αποβάλεις το άγχος και το στρες όταν είσαι πιεσμένη.

4. Κάνε κάτι μοναδικό
Μια σειρά μελετών του πανεπιστημίου Stanford έδειξε πως το να ζεις όμορφες και έντονες εμπειρίες, σε βοηθάει να χαλαρώσεις και παράλληλα να νιώσεις χαρούμενη.

5. Απομάκρυνε τους αρνητικούς ανθρώπους από τη ζωή σου.
Ειδικοί λένε, πως τις μέρες που δεν είσαι καλά ψυχολογικά, το μεταδίδεις και στους άλλους γύρω σου και αντίστροφα εκείνοι σε σένα. Όταν λοιπόν έρθει αυτή η μέρα του μήνα, γράψε τις σκέψεις σου σε ένα χαρτί. Θα σε βοηθήσει να «ελαφρύνεις», χωρίς να επηρεάσεις κάποιον άλλο.

6. Πάρε λάμπες χαμηλού φωτισμού
Μιλάμε σοβαρά! Έρευνες έδειξαν πως οι λάμπες με έντονο φωτισμό, σου δημιουργούν εκνευρισμό και δε βοηθάνε καθόλου για να ηρεμήσεις όταν γυρνάς από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά. Αντίθετα, τοποθετώντας λάμπες με χαμηλό φωτισμό θα νιώθεις πιο εύκολα ανακούφιση και ηρεμία.

7. Βγες για καφέ με φίλους
Μελέτες δείχνουν πως όταν πίνεις καφέ μαζί με άλλους, ηρεμείς πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από το να έπινες μόνη σου. Γι΄αυτό προσπάθησε όσο μπορείς να μοιράζεσαι αυτή την συνήθεια, ακόμα κι αν είναι να πιεις έναν βιαστικό καφέ στο χέρι.

8. Κάνε γυμναστική
Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως η «έντονη» γυμναστική σε λίγοτερο χρόνο, δρα πιο αποτελεσματικά στην αποβολή άγχους και πίεσης από το να κάνεις ένα πιο χαλαρό είδος γυμναστικής. Με λίγα λόγια, ένα 100στάρι στο τρέξιμο είναι πιο αποτελεσματικό από την yoga για παράδειγμα. Τουλάχιστον όσον αφορά στη χαλάρωση σου.

9. Πέρνα περισσότερο χρόνο με τον φίλο σου
Ψυχολόγοι υποστηρίζουν πως ακόμη και μία μικρή επαφή είναι αρκετή για να σε κάνει να χαλαρώσεις, να αποβάλεις την πίεση της ημέρας και να νιώσεις καλύτερα. Οπότε να τον αγκαλιάζεις και να τον φιλάς συχνότερα για να σου φεύγουν τα νεύρα. Τώρα αν εκείνος σου δημιουργεί περισσότερα αυτό είναι ένα άλλο θέμα.